12.1.11

Tyla ir dirbtinis juokas



Ir vėl esu tuštumoje . O gal vis dar ? Gal niekad nebuvau joje ? Ir vėl žiema .. -  o gal vis dar ? Gal ji niekad nesibaigia mano galvoje ? Ir vėl neesu liūdna . O gal vis dar ? Gal niekad nebuvau tokia ?

Tuštuma ir tuštybė visur : galvoje , aplink mane , mintyse , tyloj . Bandau klausyt žmonių , bet negirdžiu , ką jie sako . Tik tą erzinančią tylą .

 Atsirado noras padaryti ką nors gero : prasmingo . Gana bandyt išgirst , bet neturiu jėgų , negaliu prisiversti , mintys sukasi tik apie vasarišką lietų , basas kojas , naktis lauke :  kalbomis ir cigaretėmis , sulaukiant aušros , apie besisklaidančią tuštumą , lyg rūką pevose , ankstyvą rytą .

Aplink mane vaikšto žmonės : kažkur skuba , kalba , tik aš viena negaliu kalbėti , negaliu nieko daryti . Jaučiuosi kaip saulėgrąža , galinti tik pasisukti i saulę - net jei norėtų - negalėtų kalbėti , pabėgti ten kur geriau , ten kur daugiau saulės ir lietaus .

Nesuprantu žmonių aplink . Bendravimo . Kai negirdžiu nieko , matau jų dirbtinumą dar geriau : jie juokiasi , nors to daryti nenori, jie kalba, bet patys tuo netiki, jie bando atrodyti geresni, nei yra.

Pastebiu , aš ne viena tokia . Visi apsimetinėja . Galbūt patys to nenorėdami , nepastebėdami .

Jos bando būt gražios , juoktis , priekaištauti , kad gautų dėmesio - jie bando pasakyti tai - ko nežino jos , bando jas prajuokinti . Jos išsireikalauja komplimentų , pernelyg dažnai isižeidžia , nes joms patinka , kai jų atsiprašo - jie bando būt vienas už kitą geresni .  


Tai man primena gyvūnų poravimąsi : kiekvienas povas stengiasi būt gražiausiu , liūtai vienas už kitą stipresni .. - tik su žmonėmis tai vyksta be jokio tikslo .

Visa tai stebėti is šono , nedalyvaujant tame , gana įdomu - tik prasta vaidyba , bet geresnės nereikia nei jiems , nei joms .

 Ir aš , kaip visi , žaidžiu šiuos žaidimus , prastai vaidinu .

Tik aš susimąsčiau , kodėl ? Ar mano to reikia ? Ar man reikia Jo ? Kodėl man Jo reikia ? Bandau sau atsakyti . Man jis rupi tik todėl , kad negaliu Jo tureti ? Kodel negaliu ? Galbūt nenoriu ? Galbūt man patinka manyt , kad negaliu ?

Erzinanti tyla ir kartais ją sudrumsiantis dirbtinas juokas . Viskas ką aš girdžiu .

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą