17.1.11

Trys savaitgalio dienos .


Tuštuma šiektiek prasisklaidė . Atgavau muziką , cigarečių dūmus , girdžiu , bet ryšio su žmonėmis vis dar neatgavau . Apsimetinėti sekas geriau .

Mokytojams pradėjus vertinti , skaičiuoti , versti i balus žinias ir darbus , supratau , kad jau beveik pusė metu praėjo nuo vasaros . Greit bus penki mėnesiai , kai prasidėjo slegiantis ruduo , beveik du mėneisai praėjo nuo dar labiau slegiančios žiemos pradžios . Jau penkis mėnesius ilgiuosi vasaros ...

Supratau , kad reikia pasistengti dėl tų skaičių , kurie man nieko , bet tiek daug reiškia kitiem .

Planas :
. Atimti visas pramogas is savęs .
. Mokintis .
. Tapyti.

Iš šalies žiūrint man puikiai pavyko , bet tai tik mano puiki vaidyba .

Trys savaitgalio dienos :
. Atimiau kompiutero laidą iš savęs . Negailestingai lyg katik gimusio vaiko virkštelę nukirpau jį , išsilaisvinau . Ar bent turėjau tai padaryti .
. Sutvarkiau kambarį . Tai turėjo būti tarsi  mano keitimosi pradžia . Atrodo , sutvarkius kambari , susitvarkys ir netvarka mano galvoje .
. Nutapiau tą patį kambarį .
. Mokinausi . Skamba keistai ...
. Miegas .
. Radau laiko , prisidengdama sekančiu punktu , vienišam pasivaikščiojimui . Kai einu ir šypsaus , nors nežinau net pati kodėl , grojant liūdnai dainai . Tada viskas atrodo taip gerai . Rūkau visada tose pačiose vietose , perku kavą visada toje pačioje kavinėje .
. Dažiau modelį , už kurį visi žmonės gražesni .
. Mokslas . Jau sunku sukaupti dėmesio likučius . Skaitau , bet galvoje išgirstu tik keleta sakinių .
. Tapyba .
. Vėl miegas .
. Išėjimas iš namų . Trumpam . Kelionė į studiją .
. Keturesdešimt minučių mieste .
. Vėl mokslas . Dėmesio nėra nė gramo . Nebegirdžiu nei vieno sakinio , nei vieno žodzio . Mintys kažkur labai toli .
. Vėl tapyba .
. Vėl miegas .

Penkis mėnesius buvau lyg tyrimams užšaldyta gyva . Tik dėl galimybės mane prikelti mokslui pažengus , naujiems atradimams išradus . Aš atitirpinėju naturaliai , nereikia išradinėt nieko , kaip pavasarį apledėjusi gamta , miestai .

Mano didžiausi norai : Vasara . Nesimokant išmokti . Atitirpti , sugrįžti iš tos tuštumos . Padaryti baliu .

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą