21.3.11

Neatsiminti





Keista rasti save lovoj . Nors neatsimeni , kad išvis išėjai . Keista bandyt atsimint kas įvyko vakar . Keista neprisimint . Keista , kai viskas ką atsimeni yra drebantis vaizdas , žmonių perregimi siluetai dūmuose , besimėgaujantys muzika . Ji per garsi , todėl girdžiu garsus , lyg bučiau po vandeniu . Keista ryte galvoti kur ir kada pametei draugus . Kur ir kada pametei atminti , protą , viską . Galvoti kur , ką ir su kuo veikei . 

Dėlioju išsiliejusius , neaiškius vaizdus iš nakties , bet negaliu sudėlioti istorijos . Žmonių veidai . Neaiškūs . Ar aš su jais kalbėjau ? 

Vis mąstau , ar aš tada galvojau ? Ar kažkokios mintys sukosi mano galvoj ? O gal mano mintys bent karta nutilo ? 

1 komentaras:

  1. Kai tu šitaip pasakoji viską, tai pasijaučiu lyg pačiai man taip būtų. Super, patinka tavo post'ai :)
    _______________________
    http://demure-ln.blogspot.com/

    AtsakytiPanaikinti