16.12.10

Ačiū


Šiandien supratau , kad jau žiema , jau tuoj kalėdos , nors atrodo, katik buvo vasara . Laikas eina pergreit . Nespėju atsikelt ir jau einu miegot , nespeju kvepuot , kalbet , klausyt ... Vos tik prasideda savaite , ateina savaitgalis .
Dar šiandien supratau , kad mano gyvenimas labai geras . Tik todėl mano laikas taip greit dingsta , tik dėl žmonių , mane nuolat supnacių , tik dėl juoko , pokalbių . Esu labai dėkinga vienam žmogui išmokinusiam mane neverkt dėl to ko nėra , džiaugtis tuo ką turiu . Dar sakau didelį "ačiū" mano geriausiai draugei , kuri neklauso žmonių , kurie jai patarinėja nebendraut su manim , net tada kai aš nesugebu pasakyt jai "myliu" , net tada kai as būnu pikta , aiškinu kaip gyvent ir kaip ne ...
Tikiuosi ir toliau gyventi tokį gerą gyvenimą !

3 komentarai:

  1. Anonimiškas16.12.10

    Ačiū!
    (in netgi tada kai ji niekada nekelio ragelio)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Autorius pašalino šį komentarą.

    AtsakytiPanaikinti
  3. Liude!Pagaliau gavai teip! :)

    AtsakytiPanaikinti